Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant
AuteurMessage
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 21:18

S. Devon Byrnes a écrit:
Abbey;
Ziva, t'es d'ceux-là qui jugent sans connaître ? è.é [...] Non, tu sais, avant de l'avoir regardé, je ne trouvais pas AHS tellement tentant dans son genre moi non plus Laughing (béni soit le jour où je m'y suis mise *.*) Donc, m'en faudra certainement bien plus que ça pour te détester *o*
Oh, et t'es bridée d'où ? J'apprends le chinois (nan, suis pas en train de dire que tous les asiatiques sont des chinois, tss >.>) et le malais I love you
Et je suis 'je viens juste de me réveiller' 24/7 moi, alors tu sais... don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3038851084 (et j'aime les loo[...]oongs messages de bienvenue, soit dit en passant don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 63951 )
Je suis bridée du Vietnam. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 ET MOI AUSSI J'APPRENDS LE CHINOIS. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 63951 Ouais moi c'est ça que pendant les vacances. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 27094 Et c'est trop bien je trouve. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765
ps: genre tu connais Evan en vrai toi. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 1694777847 Arrow
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 21:20

Floodeuse, toi-même. è.é Han oui ! don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 217379
Ouais je ne sais pas trop, je vais peut-être arrêter de polluer ta fichounette tout de même. I love you

Pour dire que je te préfères avec du latex. I love you don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 726387 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 161626 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240
don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Tumblr_lwl3dmgX0O1qc478y
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 21:37

Abbey Jill Strugatsky a écrit:
Ouais moi c'est ça que pendant les vacances. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 27094 Et c'est trop bien je trouve. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765
ps: genre tu connais Evan en vrai toi. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 1694777847 Arrow
Loques-sinisantes entertainment presents: NOUS don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 1688888084
(et ofcaurce - je suis Evan; tant de doute injustifié olàlà u.u)

Nolan;
Mouais. Je parie là je te fais carrément plus envie don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 242446
don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Tumblr_lzoej8c6se...7wo1_500-31c99a4
(ditoutefaçon, je m'en vais réviser mes exam' (genre j'en ai sept cette semaine, HEY MACARENA don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 4276145973), mais pollue, pollue; parce que i'm here, i'll always be here *o*)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 21:48

Ah bah là, tu vois je fais ça don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 759523 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 :

don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Tumblr_lw2vwcVSbB1r890keo2_250

Et après c'est... don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 160806 AVEC DU LATEX! I love you

( Aoutch! Bon couraaaaaaagggeee! I love you Je polluuuue alors! I love you )
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 23:20

Oulaaa MDR C'est rempli de gifs par ici ! (x
bienvenue et bon courage pour ta fiche *-*
Revenir en haut Aller en bas
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 23:33

J'aime ta perspicacité Sasha. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 27094 Arrow
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 23:45

Oohhhh j'te perspicace au nez moi ! NAMAISOH don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 372147
oui je sors c'est mal de flooder sur les fiches des petits nouveaux !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyLun 20 Fév - 23:51

Sasha V. Cubbins a écrit:
oui je sors c'est mal de flooder sur les fiches des petits nouveaux !
Au point où on en est, j'ai envie d'dire Arrow
Merci ma belle I love you

*pelle Nolan/Taissa*
Revenir en haut Aller en bas
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 0:13

Ouais c'est pas grave c'est autorisé hein. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 562126 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 (dit celle qui adore flooder Arrow)
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 17:35

Ah, j'avais demandé, justement, hier, si je n'abusais pas trop don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 784576
Mais puisque les admins sont eux-mêmes pécheurs... don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 740551

By the way, vous inquiétez pas si je tarde un poquito avec ma fiche - j'attends d'avoir fini mes exams jeudi, puis je m'y mets sérieusement, à la rédaction de la bête ('fin, "sérieusement"... façon de parler xB).
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 20:24

S. Devon Byrnes a écrit:
*pelle Nolan/Taissa*

Deux en un. La classe, heins ? don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 21:46

C. Nolan Bartholomew a écrit:
Deux en un. La classe, heins ? don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240
Forcément, à quoi tu t'attendais de la part d'une avatarée de Peters ? don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 *vas y, prends cinq minutes pour déchiffrer ce que je viens de dire, j'ai du mal aussi Arrow *

Par contre pour Nolan, ça va être problématique à force - suis pas vraiment de ce bord-là don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 413774


Dernière édition par S. Devon Byrnes le Mar 21 Fév - 21:47, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 21:47

Pas de soucis, & bon courage pour tes exams. I love you don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 432336
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 21:57

Merchi don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 372147 *glande rien à part faire mumuse avec la fiche depuis tout à l'heure* Ça sera sur votre conscience si je finis sdf inéduquée don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3874173756
Revenir en haut Aller en bas
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 21:58

Va travailler alors, namého. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 592400
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptyMar 21 Fév - 22:28

EVAAAAAAAAAN LE BEAU-GOSS BLOOOOOOOND :loni2: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 432336 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 242446 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 266409 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3242198613
Bienvenue parmi nous et garde-moi un lien au chaud, t'es juste trop obligé, même si tu veux pas don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 2965971428
Faudrais que je continue AHS moi aussi, j'ai du m'arrêter à l'épisode 4 je crois, je suis même plus sure don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 408535725 J'ai tellement peur de faire des cauchemars si je regarde tout don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 372147 Laughing Arrow
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 13:27

Bambi T. Grimm a écrit:
EVAAAAAAAAAN LE BEAU-GOSS BLOOOOOOOND :loni2: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 432336 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 242446 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 266409 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3242198613
Moi don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 536240 *réapparition divine*
Merci cutie ♥️ Je dis YESH pour lien *o* Mais genre, Georgie, 24 ans... Whut ? e.e Du brainraping en puissance là don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 691554

Chais pas si tu ferais des cauchemars, mais une déprime aiguë - sûr don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 1482865565 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3900855282 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 3391062815
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 13:54

Ahhhn, diiis (a) juste une petite question, le petit garçon dans ta fiche, est-ce que c'est jason simmons - ou son jumeau - qui à joué dans charmed ? MDRR Ca m'rappelle ma jeunesse (lointaine) mais comme j'ai un doute j'préfère demander. En tous cas, il est trop mignon ce petit bonhomme !
Désolée si la question a déjà été posée, j'ai pas lu les autres post don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 784576 ♥️
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 14:03

Si si, c'est bien... un des deux don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 408535725 va les distinguer; quand ils étaient gosses, ils avaient exactement la même tête Je cherchais un gamin blond choupicute à mettre en gif, et bein... Wyatt♥️ quoi don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 577704309
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 14:06

Ahn ouais, Wyatt... don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 86663 Cromignon. MDRR T'as d'bons gouts x)
T'es bien mignon toi, va m'falloir un lien ! finis ta fiche histoire que j'comprenne bien à quoi tu ressembles x) t'as vu, j'te laisse même pas l'choix MDR don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 104551 Tu m'réserves une place ou j'viendrais hanter tes nuits ! don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 187999
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 14:18

Sasha V. Cubbins a écrit:
Tu m'réserves une place ou j'viendrais hanter tes nuits ! don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 187999
*zieute l'avatar* Mais viens donc. Je n'attends qu'ça don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765

Ouais, je m'y suis mise ENFIN, à cette fiche. Mais vous me complexez, à tous taper des romans en moins d'une. Je réserve les pavés aux rps, d'habitude. Alors que là, rien que l'intro' que j'ai faite, c'est la fiche la plus longue que j'aie pu écrire dans mon entière vie de rpgiste xD (n'ai pas rpé depuis un an, suis plus à jour sur les tendances don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 768993 ) So, je prends mon temps don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 861382
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 14:37

S. Devon Byrnes a écrit:

*zieute l'avatar* Mais viens donc. Je n'attends qu'ça don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 890765

MDR ok je viendrai hanter tes nuits (a) don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 161626 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 726387
La longueur de la fiche c'est pas forcément important... Faut pas non plus s'forcer à ecrire trois tonnes (a) c'mieux en rp x) Courage en tous cas !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 15:47

Sasha V. Cubbins a écrit:
La longueur de la fiche c'est pas forcément important... Faut pas non plus s'forcer à ecrire trois tonnes (a)
Me forcer, je connais pas sinon ça fait longtemps que j'aurais tout écrit Arrow
Je suis juste une grosse indécise, du coup je sais jamais si je dois faire un résumé, juste, ou alors un truc plus excentrique, ou bien encore-- *problème existentiel n°21687452; my life's too emo for this world to handle don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 562306 *
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 16:11

Faut faire... un résumé excentrique ! Ca t'aide... je sais don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 372147 Te pends pas quand même, ça serait dommage x)
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 EmptySam 25 Fév - 16:23

Tu fais comme tu veux ^^^ soit sous forme d'histoire ou alors des anecdotes ou sous forme de journal intime bref comme tu le sens
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 2 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» r/ she thinks she's better alone
» Hate is good.
» billy⊿ beautiful lie ..
» SHEPARD ☞ it's a beautiful lie
» tara ✈ if im wrong i am right, dont need to look no further
Page 2 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
THEY HIDE UNDER BEDS. ☂ :: just gonna stand there and watch me burn :: every song has an ending :: souvenirs de la première version :: anciennes fiches de présentation-