Partagez | 
 

 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 EmptySam 25 Fév - 19:05

(promis, j'me pendrai pas; tout du moins, pas avant que tu sois passée me hanter *o*)

Robyn N. Gallagher a écrit:
Tu fais comme tu veux ^^^ soit sous forme d'histoire ou alors des anecdotes ou sous forme de journal intime bref comme tu le sens
Oui, j'ai lu les consignes don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 3920004554 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 3038851084
Je me prends toujours la tête pour rien, don't worry, je finirai bien par pondre quelque chose don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 372147
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 EmptyDim 26 Fév - 22:26

S. Devon Byrnes a écrit:
Bambi T. Grimm a écrit:
EVAAAAAAAAAN LE BEAU-GOSS BLOOOOOOOND :loni2: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 432336 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 242446 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 266409 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 3242198613
Moi don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 536240 *réapparition divine*
Merci cutie ♥️ Je dis YESH pour lien *o* Mais genre, Georgie, 24 ans... Whut ? e.e Du brainraping en puissance là don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 691554

Chais pas si tu ferais des cauchemars, mais une déprime aiguë - sûr don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 1482865565 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 3900855282 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 3391062815

don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 27094 Jcrois on va t'appeler Dieu ici don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 266409 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 372147
Ouais j'avoue, je la fait bien plus vieille que son âge, mais fallait bien que ça colle avec mon histoire Laughing don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 556141 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 242446 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 691554
Haaa je veux pas déprimé mooooi .. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 527819 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 7985 don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 161626
Revenir en haut Aller en bas
Aaron Lawford
Aaron Lawford
MESSAGES : 14387
ARRIVÉE : 12/01/2011


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 EmptyMar 6 Mar - 22:05

Cela fait plus d'une semaine que tu as posté ta fiche, aurais-tu besoin d'un délai ? I love you Tu as deux jours pour donner de tes nouvelles. En attendant, je déplace. don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 556141
Revenir en haut Aller en bas
https://hideunderbeds.1fr1.net/t5712-aaron-hope-when-you-take-that-jump-you-don-t-fear-the-fall#210477 https://hideunderbeds.1fr1.net/t5717-aaron-walk-beside-me
Contenu sponsorisé


don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.   don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so. - Page 3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 

don't hate me 'cause i'm beautiful; hate me because your girlfriend thinks so.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» r/ she thinks she's better alone
» Hate is good.
» billy⊿ beautiful lie ..
» SHEPARD ☞ it's a beautiful lie
» tara ✈ if im wrong i am right, dont need to look no further
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
THEY HIDE UNDER BEDS. ☂ :: just gonna stand there and watch me burn :: every song has an ending :: souvenirs de la première version :: anciennes fiches de présentation-